Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

ITeachers Meet-up (SoftServe)

Коли потреби клієнта та можливості продукту збігаються на 100%, виникає певна магія. Однак для неї необхідні прозора комунікація, ясне сприйняття та розуміння ринку, а також реалізація обіцянки бренду. Як? Першим кроком є створення ціннісної пропозиції - чіткого та зрозумілого уявлення про переваги та цінність певного продукту чи послуги. Про те, як застосувати цей інструмент, щоби покращити освітні проєкти, поговоримо під час ще одного ITeachers Meet-Up.

🎯 Участь у вебінарі є безкоштовною, однак реєстрація обов'язкова:  

ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ

Адженда:

🟣 Короткий огляд ролі продакт-менеджера (ПМ) через живі кейси з ІТ-компанії. Що важливо знати людям, які претендують на таку позицію, і на що акцентувати увагу викладачам, які викладають дотичні дисципліни.

🟣 Mini-workshop: навчимося створювати ціннісну пропозицію для освітнього продукту та розглянемо:

💎 Якими є ключові елементи цінності продукту/послуги

💎 Як проаналізувати потреби клієнта, його точки болю та бажання

💎 Як зрозуміти, яким чином продукт чи послуга позбуває точок болю або ж реалізовує бажання

💎 Як цінність може змінюватись з плином часу і чому важливо це відстежувати

🎙Спікер: Оксана Крикун - Асоційований директор продакт менеджмент офісу компанії SoftServe, співзасновниця проєкту Speak2me, організатор TEDxKyiv, паблік спікер. Загальний досвід презентацій 10+ років.


Дистанційна освіта
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії у Facebook
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії у Instagram
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії у Telegram

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт